Jeg har årelang erfaring i at kommunikere om især fødevarer, interiør, arkitektur, bæredygtighed, healthcare, NGO, design og beauty. Med mig får du en stærk kombination af 360 graders strategi, en kommerciel, målgruppeorienteret tilgang og ikke mindst journalistens evne til at se, vinkle og fortælle de bedste historier. Alt sammen med respekt for dit brand og virksomhedens kerneværdier.

Kommunikation

God kommunikation er en samtale med det menneske, du gerne vil nå

Fortæl mig, om du kender den her:

Din virksomhed vil gerne sætte gang i en kommunikationsindsats, for I har et bestemt budskab, I gerne vil ud med. Når I har fået helt styr på detaljerne i det, I vil sige, går I videre til det kreative.

Hvis det altid har været opskriften hos jer, så har jeg et par spørgsmål:

Hvad ville der ske, hvis I ikke begynder med jeres eget budskab – men med jeres modtager? Hvis I får styr på, hvor jeres modtager er i livet, hvad hun holder allermest af, hvilke udfordringer hun har, og hvordan I kan hjælpe hende?

Fra salg til værdifællesskab
Når I ved det – og bruger den viden som udgangspunkt for jeres kommunikation – skaber I potentiale til at indlede en samtale, der ikke bare sælger, men som også leverer værdifællesskab og loyalitet.

Det kan jeg hjælpe jer med.

Jeg har arbejdet med værdibaseret kommunikation og målgruppeorienteret journalistik gennem hele min karriere, og jeg ved, hvordan I bedst bruger jeres viden om modtagerne til at støbe fundamentet til den klubfølelse, der flytter kunder og interessenter tættere på jer og skaber langtidsholdbare relationer.

Helhedsløsning på seniorniveau
Jeg leverer alt fra strategi til eksekveringsplan og content – og jeg har et fast team af erfarne samarbejdspartnere, der løfter både den tekniske og den grafiske del til nye højder. Med andre ord får I en kommunikativ helhedsløsning på seniorniveau – til alt andet end seniorpris.

Tag fat i mig for en uforpligtende snak om jeres virksomhed og jeres kommunikationsbehov – det koster kun en kop ordentlig kaffe.

Jeg hjælper med:

  • Kommunikationsstrategi

  • Afklaring + formulering af virksomhedens kerneværdier

  • Udvikling af tone of voice

  • Opbygning af og tekster til website

  • Presserådgivning + pressemateriale

  • Kronikker + debatindlæg

  • Nyhedsbreve

  • Strategi + content til SoMe

  • Emballagetekster + POS-materiale

Jeg har bl.a.
kommunikeret for:

  • Bikubenfonden

  • Bristol Myers Squibb

  • Copenhagen Health Innovation

  • COWI

  • Create Denmark

  • Dansk Skuespillerforbund

  • Experimentarium

  • Fairtrade Mærket

  • Fossflakes

  • Gilead

  • Peab

  • Pressens Uddannelsesfond

  • RITA ARCH

  • Simply Chocolate

  • Önling